|
Денталният софтуер на Глобал Систем е сертифициран от Българския зъболекарски съюз, с който беше сключен рамков договор за безплатно ползване за 6 месечен гратисен период до 30.11.2008.
Основни функционални характеристики на Global Dent:
- Създава електронен отчет към НЗОК, на базата на въведените дейности и амбулаторни листове. Автоматично подготвя всички видове спецификации и фактури за отчета. Дизайна на основната форма за въвеждане "Амбулаторен лист" е един прозорец, който изглежда точно както хартиения лист и в който лесно могат да се въведат всички дейности по НЗОК дори и от потребител непознаващ програмата.
- Създава график за записани посещения в изключително удобен вид с възможност за търсене и записване на подробна информация.
- Запазва досие на пациента с история на всички прегледи, манипулации, плащания, статус и издадени документи, независимо дали са по НЗОК или платени.
- Улеснява работата, чрез бързо търсене във всички записи в базата данни.
- Улеснява въвеждането чрез ползването на шаблони и предишна информация от базата.
- Вградените проверки на входа и на изхода от програмата предпазват от грешки.
- Генерира за секунди нужните финансови документи и отчети към НЗОК и вашите контрагенти.
- Създава разнообразни справки, които ви помагат да управлявате лесно дейността си.
- Съхранява и отпечатва всички първични документи: амбулаторен лист, бл.3, бл.3А, бл.4, бл.6
- Съхранява зъбни снимки в досието на пациента. До месец е планирано създаване на връзка интраорална камера за директно получаване на изображенията в системата
- Системата работи отлично през интернет, в локална мрежа и на отделен компютър.
Защо да изберете Global Dent?
- Отзивчив екип: екипът ни от програмисти е винаги отворен за предложения за адаптиране на програмата към вашите потребности и подобряване на функционалността. Ние сме достъпни и близо до вас. Персоналът ни е мотивиран и лично ангажиран с решаването на всеки ваш проблем свързан със стоматологичната информационна система и с по-лесната ви работа и отчитане.
- Винаги на разположение: Софтуерните ни специалисти и дилъри в цялата страна са винаги на разположение за инсталация, обучение и консултации.
- Най-лесният за използване софтуер за стоматолози: документите за попълване изглеждат точно както хартиените, които добре познавате. Така и преходът ви към информационна система ще бъде лесен и интуитивен.
- Навременни актуализации: на нашия сайт(www.gss.bg) винаги са на разположение последни актуализации съобразени с промените в законодателството и НРД и подобрения в продукта. Промени, които засягат ежедневната ви работа и отчетите са на разположение до 5 дни след публикуването им.
- Богата функционалност: разнообразни допълнителни справки и номенклатури.
- Отлична производителност и стабилност. Скоростта на работа на програмата е отлична независимо от размера на базата данни. И най-тежките справки се генерират за секунди.
- И всичко това на възможно най-добрата цена за страната.
Контакти:
Софтуерен отдел: 02 816 82 51, 816 82 54, 816 82 56, email: gmedics@abv.bg
Централен офис:
София 1700
Ул. акад. Борис Стефанов 1, вх. Б ет. 1
|